poniedziałek, 10 lutego 2014

WAŻNE OGŁOSZENIE

WAŻNE OGŁOSZENIE


Przepraszam Was wszystkich, ale może nie być rozdziału w najbliższym czasie. Nastał bardzo zły i bolesny okres w moim życiu. Nie chcę się rozpisywać i nie będę, bo nawet siły nie mam. Jeszcze raz bardzo Was przepraszam. Może do następnego.


Chciałam jeszcze bardzo przeprosić Nicol. Wybacz, że nie czytam ,,Rozśpiewanej Historii", byłam stałą czytaczką i teraz nawet laptopa mam bardzo rzadko w rękach. Widziałam, że już 65 rozdział, a ja skończyłam na bodajże 40... Bardzo Cię przepraszam.


1 komentarz:

  1. Nie ma sprawy :)

    Mam nadzieję, że wszystko się ułoży w Twoim życiu i wrócisz do nas, bo jestem bardzo ciekawa Twojego kolejnego rozdziału ;)
    Pamiętaj, rodzina, zdrowie przede wszystkim. Szanujemy Twoją decyzję, na pewno miałaś jakiś ważny powód ;*

    OdpowiedzUsuń