wtorek, 20 sierpnia 2013

Liebster Award + Przeprosiny !

              Zostałam nominowana przez http://harrykochakotki.blogspot.com/ ! Wielkie dzięki, to wielkie wyróżnienie dla mnie, bo to mój pierwszy blog :) I przyznam się, że musiałam się zapytać co to ,,Liebster Award" <3

Pytania:

1. Ulubiony kolor ?
Zieleń, fiotel, żółć i błękitny :)

2. Który z chłopców 1D jest Twoim ulubieńcem ?
Louis <3

3. Jak poznałaś 1D ?
Z początku 6 klasy, miałam do szkoły na 8.55, ale przyszłam na 8, żeby w bibliotece posiedzieć przy komputerze. Po jakimś czasie przyszły moje koleżanki i puścicły mi ,,One Thing"... No po prostu się rozpłynęłam na miejscu i od tamtego czasu ich pokochałam <33

4. Skąd czerpiesz inspiracje, natchnienie ?
Z książek, jak czytam to moja wyobraźnia ,,przynosi" mi obrazy następnego rozdziału. I też gdy słucham muzyki <3

5. Jak masz blokadę w pisaniu, co robisz ?
Zaczynam słuchać róznych piosenek i ich nastroje mi pomagają.

6. Od kiedy masz bloga ?
Od 30 lipca 2013 r.

7. Ile masz lat ?
14

8. Jakie jest twoje marzenie ?
Mam ich wiele, ale największym jest spotkać Chłopców, porozmawiać z Nimi i zaprzyjaźnić <3

9. Jaka jest Twoja uluiona piosenka ?
They don't know about us <333

10. Czy masz jeszcze jakieś hobby ?
Wizaż, gotowanie, tańczenie i czytanie *-* ^^ 

WAŻNA INFORMACJA + PRZEPROSINY

Od jurta (środy) będę w szpitalu. Mam problemy z kręgosłupem i biodrem. Mam nadzieję, że będę tam krótko i wynagrodzę Wam rozdziały. Bardzo przepraszam.


Directionerka69 :*

1 komentarz: